fbpx

Facebook Audience Network: kup Pan reklamę w aplikacji

Facebook nie przestaje atakować rynku nowymi formami reklamy. Po niezwykle udanych debiutach nowych formatów reklam mobilnych oraz remarketingu, który zawojował rynek spychając Google’a do narożnika Zuckerberg bierze się za rynek aplikacji.

Dzięki nowej usłudze Facebook wyświetli w zewnętrznych aplikacjach ściśle dopasowane reklamy.

 

Działanie aplikacji na pierwszych zrzutach ekranu wygląda znakomicie – można je zobaczyć na tytułowej grafice. Reklamy są wpasowane idealnie – z pewnością ich cena będzie zależna od formy „naturalności” wpasowania. Można podejrzewać, że najdroższe będzie rozwiązanie typu native, które w żaden sposób nie wyróżnia się z layoutu strony mobilnej – w tym wypadku dziennika Daily Mail.

 

Z pewnością kwestią czasu jest kiedy Audience Network skorzysta z tej samej technologii remarketingu, której używa już super-skuteczna sieć retargetująca Facebook Exchange. Reklama jest już dostępna na amerykańskim Facebooku dla wszystkich reklamodawców – wystarczy zaznaczyć dodatkową opcję, aby nowy format pojawił się także w aplikacjach mobilnych.

 

Wygląda na to, że po raz pierwszy w swojej historii bycia siecią reklamową Facebook chce sięgnąć wyraźnie dalej niż zasięg rodzimego portalu. To może okazać się strzałem w dziesiątkę.

<iframe width=”630″ height=”354″ src=”//www.youtube.com/embed/Q_CmbnS4SKc” frameborder=”0″ allowfullscreen></iframe>

Zostaw odpowiedź