fbpx

Facebook Card – ni pies, ni wydra

Facebook nawiązał współpracę z czterema sieciami zakupowymi i uznał, że jest to wystarczający powód, aby wprowadzić kolejną usługę “Facebook Card”. Karty Facebooka to forma bonu podarunkowego, który działa niczym karta płatnicza.

Otrzymujący nie jest zobowiązany do zużycia całkowitej kwoty od razu – tak jak ma to miejsce z bonami. To największa zaleta karty. Do jej wad należą jak już wspomniałem raptem cztery dostępne sieci, w ramach których można kartą płacić.

Ale to wszystko właściwie nie jest największym problemem. Problem zaczyna się wtedy, gdy spróbujemy pomyśleć kto i dlaczego miałby innej osobie takie karty dawać?

O ile pomysł z prezentami czyli „Facebook Gifts” wydawał się być całkiem sensowny, o tyle karty idą w kompletnie złym kierunku. Wszak obdarowywanie się gotówką to raczej objaw indolencji obdarowującego, którego nie stać na wysiłek wymyślenia lepszego podarunku. Poza nielicznymi wyjątkami, rzecz jasna.


 

Zostaw odpowiedź