fbpx
Dziecięcy e-commerce

Facebook dla dzieci. Do Polski wchodzi Tweegee

Portal społecznościowy dla dzieci Tweegee jest już obecny na rynkach USA, Rosji, Turcji, Argentyny, Brazylii i Włoch. Serwis jest własnością izraelskiej firmy Kardan Communications.

Z informacji, do jakich dotarł portal forsal.pl wynika, że kierownictwo Tweegee podjęło decyzję o wejściu na polski rynek.

W rozmowie z polskim portalalem, przedstawiciel Tweegee, Amnon Ortner, odpowiedzialny za rozwój projektu w Polsce stwierdził:

Widzimy duży potencjał w szybko rosnącym rynku internetowym w Polsce, szczególnie jeśli chodzi o usługi i produkty przeznaczone dla dzieci. W waszym kraju wciąż nie ma profesjonalnego serwisu społecznościowego dla najmłodszych.

Tweegee jest serwisem kierowanym do dzieci w wieku od 6 do 13 lat. Jego autorzy podkreślają, że rodzice pociech korzystających z serwisu będą mogli być spokojni o treści, które się tam znajdą. Wiadomo również, że wzorem innych krajów projekt będzie realizowany wspólnie z lokalnym partnerem. Na razie nie zdradzono jednak, kto będzie nim w przypadku naszego kraju. Na rynkach, gdzie Tweegee jest już obecny jest to zwykle grupa medialna. To zresztą dość naturalne – dostarczy ona serwisowi niezbędnego do zaoferowania najmłodszym contentu. Ortner dodał, że firma ocenia koszt uruchomienia polskiej wersji serwisu na kwotę ok. 3 mln euro.

Tweegee

Czy taki portal społecznościowy ma rację bytu?

W mojej ocenie zdecydowanie tak. Tym bardziej, że będzie on oferował treść dopasowaną do oczekiwań najmłodszych, a do tego specjalnie “przefiltrowaną”. Dzięki temu rodzice z pewnością odetchną z ulgą. W przeciwieństwie do Facebooka, najmłodsi nie znajdą tam bowiem materiałów, z którymi nie powinni mieć styczność (np. sceny przemocy, zdjęcia i filmy pornograficzne).

Moje obawy budzi jednak fakt, czy uda się dopasować portal do stosunkowo szerokiej wiekowo grupy dzieci.To, co przyciągnie uwagę 6-latka, niekoniecznie będzie interesowało 13-latka…

Zostaw odpowiedź