fbpx

Facebook Exchange przejmuje remarketing w Internecie!

Trudno to sobie wyobrazić, ale coraz więcej informacji spływających z rozmaitych źródeł wskazuje, że Facebook staje się oazą wysokiej klasy usług marketingowych z doskonałym ROI. Jednym z owych źródeł jest uznany Business Insider, który opublikował garstkę informacji ze swojego nowego, zamkniętego raportu.

Nic dziwnego, że remarketing w wykonaniu usługi Exchange robi furorę wśród agencji reklamowych.

Exchange to usług popularna w USA, ale w Polsce wciąż raczkująca z powodu specyficznych wymagań, jakie trzeba spełnić. Dostęp do Exchange jest możliwy wyłącznie poprzez API, co utrudnia, a wręcz uniemożliwia używanie usługi Facebooka bez pośrednika w postaci agencji reklamowej z porządnym zapleczem technicznym. A tych w Polsce wciąż jak na lekarstwo.

 

Wróćmy jednak do USA, gdzie już niedługo remarketing w wykonaniu Facebooka zdobędzie połowę rynku, o ile utrzyma swoją aktualną dynamikę wzrostu. Na tytułowym wykresie udziały Facebooka w przeklikach remarketingowych oznaczono na czerwono, a podziałka to bynajmniej nie lata, a kwartały – tak szokujące jest tempo uzyskiwania udziałów w rynku usługi Exchange.

 

Zostaw odpowiedź