fbpx

Facebook najsłabszy w badaniu satysfakcji klientów

Po raz trzeci w historii American Consumer Satisfaction Index przebadał największe w USA sieci społecznościowe pod kątem satysfakcji ich użytkowników. I nie są to badania, z których Facebook może być zadowolony.

Powód niezadowolenia Facebooka jest prozaiczny – sieć społecznościowa Marka Zuckerberga osiągnęła najgorszy wynik w historii dotychczasowych badań, najgorszy wynik wśród sieci społecznościowych ogóle. Jakby tego było mało Facebook jeszcze nigdy w historii badania nie wypunktował nawet do średniej dla innych tego typu stron.

 

Najwyższy wynik osiągnął Google ze swoją siecią Plus ex aequo z Wikipedią. Potem mamy znowu Google z serwisem YouTube.com. Czwarte miejsce należy do Pinterest, który zamyka zestawienie najlepszych sieci społecznościowych.

Poniżej średniej wypadły: Twitter, Linkedin, wspomniany Facebook i Myspace.

Główne powody niezadowolenia użytkowników Facebooka to: polityka prywatności, polityka reklamowa oraz niski poziom zabezpieczeń. Z jednej strony to w zupełności powinno wystarczyć, aby Facebook zaczął notować odpływ ludzi, z drugiej w zgodnych komentarzach do badania powtarza się, że największa na świecie sieć społecznościowa jest bliska osiągnięcia monopolu.

 http://www.theacsi.org/?option=com_content&view=article&id=149&catid=14&Itemid=214&c=Facebook

 

Zostaw odpowiedź