fbpx

Facebook: nowe przyciski “Lubię to” oraz gwiazdkowy ranking stron

W spółce giełdowej Marka Zuckerberga nadciąga dalszy ciąg zmian. Tym razem Facebook zmienia elementy swojej identyfikacji wizualnej w postaci przycisków zamieszczanych na stronach www partnerów z całego świata.

Wiadomość ta zbiegła się z innym newsem o tym, że Facebook testuje ranking fanpage’y oparty na klasycznych gwiazdkach.

 

Ta druga wiadomość jeszcze nie obiegła na dobre polskich mediów. Tutaj jak zwykle pierwszy był TechCrunch, na łamach którego ukazały się zrzuty ekranu z klasycznej wersji desktopowej, a na niej nowość: pod nazwą fanpage’a jego ocena.

 

Oceny dokonywać będą rzecz jasna klienci, na ten moment nie wiadomo w jaki do końca sposób. Nie jest też jasne czy możliwość wyświetlania ocen będzie obowiązkowa czy też opcjonalna.

 

W kwestii nowych przycisków “Lubię to” Facebook jeszcze mocniej stawia na swój nowy logotyp, jednocześnie rezygnując ze słynnego symbolu w postaci uniesionego do góry kciuka OK.

 

Zmiana zdaje się mieć charakter naturalny, nowy przycisk dobrze oddaje nowego ducha Facebooka. Nie trudno dostrzec, że Facebook wdroży także nową typografię, która sprawia wrażenie dojrzalszej, bardziej płynnej i miękkiej.

Zostaw odpowiedź