fbpx

Facebook pozwoli na lepsze targetowanie postów

Facebook w końcu robi użytek z danych demograficznych, które umieszczają w serwisie miliony użytkowników. W niedługim czasie właściciele fan page’ów będą mogli znacznie dokładniej decydować o tym, komu napisane posty powinny się przede wszystkim wyświetlać.

W grę wchodzi profilowanie po: wieku, płci, zainteresowaniach (np. po tym, jakie kto strony lubi), statusie związku, edukacji, miejscu pracy, oraz tak jak dotychczas po języku i lokalizacji.

Miejmy nadzieję, że w kwestii lokalizacji także nastąpią zmiany – kraj to nieco zbyt szerokie pojęcie, szczególnie dla małego biznesu. A to w końcu do niego najmocniej powinien wyciągać pomocną dłoń Facebook.

 

Jeśli chodzi o wszystkie inne opcje targetowania to zadowoleni powinni być przede wszystkim przedstawiciele dużych fan page’ów, w których zachodziła do tej pory konieczność “uśredniania” treści postów, tak aby wszyscy byli odrobinę zadowoleni, a nikt nie pozostał zniesmaczony.

Zostaw odpowiedź