fbpx
sprzedaż alkoholu w internecie

Facebook Trends – sierpień miesiącem trzeźwości?

Sierpniowy Fanpage Trends donosi o wielu ciekawostkach na Facebooku. Czy wiecie, że już połowa najpopularniejszych postów zamieszczanych na FB zawiera zdjęcie? 10% profili zrezygnowało zaś już w ogóle z publikacji tekstów. np. McDonald’s Polska, adidas Women czy Nike Football – tak donosi najnowszy blog Sotrendera poświęcony aktualnej sytuacji na Facebooku.

Ciekawe rzeczy dzieją się także w alkoholach – zerknijmy co Polacy wylewają za kołnierz, a czego nie.

 

 

Temat alkoholi na Facebooku został podniesiony w komentarzu do najnowszych trendów sierpniowych:

„Polacy zdają się zmieniać przyzwyczajenia w kwestii wysokoprocentowych alkoholi. W kategorii “Alkohole” dwa największe profile to Ballantine’s w Polsce i Johnnie Walker – pisze Aleksandra Prejs”

 

Wobec takiej zachęty nie można przejść obojętnie. Zajrzyjmy jaki dżin siedzi tej butelce.

 

Rok do roku Ballantine’s utrzymał swoje prowadzenie, zaś na drugie miejsce wysunął się Johnnie Walker spychając naszą klasyczną Wyborową na miejsce numer trzy. Był to też jeden z najbardziej spektakularnych wzrostów rok do roku – ze 138 do 266 tysięcy fanów. O jedno oczko poleciało w dół także Martini, które utknęło w miejscu. Podobna sytuacja miała miejsce z Jack Daniel’s Polska.

 

Rewelacyjnie awansowała Żubrówka – z 15 w sierpniu 2013 na 6 w sierpniu 2014, co było możliwe dzięki zyskaniu ponad 100.000 fanów w rok! Ciekawostką jest też bardzo skromna średnia liczba fanów w kategorii alkohol: 63.851 osób.  Dużo lepiej radzi sobie branża piwna.

 

 

Zostaw odpowiedź