fbpx

Facebook Trends: wiosna i przetasowania w e-commerce w pełni

Łaska fanów na pstrym koniu jeździ, a pokazują to dobitnie comiesięczne badania Sotrender. Szczególnie widać ów zmienny humor fanów w ujęciu rocznym.

Kto zyskał? Kto stracił? Zapraszam do jedynego zestawienia maja 2012 i maja 2013 Facebook Trends w sekcji e-commerce.

 

Przykładając dane rok do roku ładny rezultat zaliczyło Allegro – z 872 tys do blisko 1.2 miliona fanów w rok to bardzo zacny i godny pochwały wynik. Równie dobrze wypadły złotewyprzedaze.pl, które podwoiły swój stan posiadania z 172 do 371 tys fanów.

 

Mocno trzyma się empik.com z wynikiem 364 tys w stosunku do 205 tys z ubiegłego roku. Swój stan posiadania mocno powiększył także Deezee.pl z 128 tys do 218 tys fanów.

 

Teraz pora na przegranych. Z bardziej znanych stron w stosunku do ubiegłego roku z zestawienia wypadła Tablica.pl. Najpewniej wynika to z braku dynamiki strony fanowskiej, ponieważ wymagania względem pierwszych piętnastu najpopularniejszych stron w e-commerce znacząco wzrosły.

 

W ubiegłym roku aby dochrapać się 15. lokaty wystarczyło uzyskać 63 tys lajków. W tym roku wymagana liczba to co najmniej 176 tys. Nie ma co ukrywać, że każdy dzień zwłoki w rozwoju strony social media to dla marki, chcącej zaistnieć na Facebooku, trudny do zaakceptowania błąd.

Zostaw odpowiedź