fbpx

Facebook z milionem reklamodawców

Facebook zmienia nareszcie front, czyniąc ukłony w stronę małych lokalnych przedsiębiorców, których po latach ignorowania próbuje wynieść na piedestał.

Z okazji przekroczenia liczby miliona reklamodawców ciepłe słowa do małego biznesu skierował na oficjalnych łamach portalu Dan Levy, który piastuje w Facebooku stanowisko o najdłuższej nazwie w całej firmie: “Global Marketing Solutions Director”.

 

 

Jak donosi Forbes, położenie akcentów na mały i średni biznes nie powinno być odbierane jako porażka Facebooka w próbach przyciągnięcia wielkich marek.

 

Dobrnięcie do liczby miliona reklamodawców wskazuje raczej na rosnące zainteresowanie drobnego biznesu, których dotychczas niechętnie patrzył na wymyślne social media, które nie prowadziło bezpośrednio do sprzedaży.

 

Wskazują na to wewnętrzne statystyki Facebooka, które głoszą, że 7 na 10 użytkowników Facebooka w USA polubiło którąś z lokalnych firm.

 

Przykłady tych, którym się udało możecie prześledzić na poniższej stronie:
https://www.facebook.com/business/success

Zostaw odpowiedź