fbpx
Facebook Twitter Instargam

Facebookizacja Twittera

Czołowe serwisy społecznościowe czerpią od siebie pełnymi garściami. O ile jakiś czas temu, to Facebookowi wypominano, że wzoruje się na swoim ćwierkającym konkurencie, o tyle teraz widać u Twittera wyraźne zapożyczenia z witryny stworzonej przez Marka Zuckerberga.

Jeśli Wasz serwis lub sklep internetowy posiada swój profil na Twitterze, to w najbliższych tygodniach może czekać Was konieczność dopasowania grafiki do nowego layoutu. Twitter o nadchodzących zmianach poinformował w jednym z ostatnich wpisów na swoim oficjalnym blogu.

Trudno oprzeć się wrażeniu, że w dużej mierze są one inspirowane obecnym wyglądem Facebooka. Warto przypomnieć, że pierwsze zmienione strony z profilami zaczęły pojawiać się w serwisie już w lutym. W pierwszej kolejności odświeżony wygląd zyskały profile znanych publicznie osób – m.in. aktora Channinga Tatuma i  Pierwszej Damy USA – Michelle Obamy.

Poza pojawianiem się w odświeżonym layoucie nowego zdjęcia, znanego z Facebooka jako “cover photo”, Twitter wytłuści te z naszych ćwierknięć, które będą się cieszyć szczególnym uznaniem śledzących nas osób.

Serwis przekonuje w swoim blogowym wpisie, że zmiany są podyktowane chęcią łatwiejszego i zarazem pełniejszego zaprezentowania tego, kim jest użytkownik. Odmieniony wygląd w najbliższych kilku tygodniach “zawita” do wszystkich obecnych użytkowników. Nowo zarejestrowani zyskają taką możliwość od razu.

Zostaw odpowiedź