fbpx

Fanpage Trends: Czas podróży na Facebooku

Najnowszy majowy Fanpage Trends od Sotrendera już jest i pokazuje, że majówka, pomimo przeciętnej pogody, skutecznie odciągnęła użytkowników Facebooka od komputera. W tym roku statystyka wykazała 13 milionów osób, z czego 6.9 miliona to kobiety.

Pomimo to jest to wynik lepszy o 800 tysięcy osób, rok do roku. A skoro zbliża się sezon wakacyjny to przyjrzymy się kategorii podróże.


 

Zacznijmy od tego, że w ujęciu rok do roku w kategorii zmienił się lider. Aktualny to Martyna Wojciechowska, która posiada blisko 1 milion fanów i wyrosła na gwiazdę National Geographic – w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Treści serwowane przez Wojciechowską to podróże w najlepszym tego słowa znaczeniu i marketing treści w świetnej formie. Nie dziwi przyrost fanów rok do roku na poziomie +300 tysięcy.

 

Numer dwa to profil „Kocham wakacje!” z liczbą ponad 800 tysięcy fanów. Trzeba przy tym dodać, że profil już w ubiegłym roku uzyskał ponad 770 tysięcy fanów, stąd właściwie zatrzymał się w miejscu. Potwierdzają to ostatnie wpisy ze stycznia 2015 roku. Niestety, profil umarł, a wraz z nim cały potencjał – to niezwykle rzadka sytuacja.

 

Numer trzy to profil „Fly4free: tanie latanie podróże turystyka” z liczbą ponad 420 tysięcy fanów, który zaliczył potężny awans z 7. pozycji, który wynika z podwojenia liczby fanów, rok do roku. Nic dziwnego, Polacy kochają okazje cenowe a Fly4free dostarcza ich kilka dziennie.

 

Dalsze pozycje to czysta formalność, ponieważ kategoria podróże na Facebooka to największa skamielina jaką mieliśmy okazję opisywać. Żaden z profili nie wypadł z czołowej piętnastki! Wśród dużych marek, które konsekwentnie przez rok utrzymały się w czołówce pojawiły się: BlaBlaCar, Polski Bus, Lot Polish Airlines, Exim Tours oraz Itaka.

 

podroze-2015

podroze-2014

Zostaw odpowiedź