fbpx

Fanpage Trends: Groupon w natarciu!

Korzystając z uprzejmości Sotrendera prezentujemy najnowsze trendy na marcowym Facebooku. Wśród nich bliżej przyjrzymy się zakupom grupowym, w których nastąpiły nie lada przetasowania. Ponadto przypomnimy, że dwa najbardziej angażujące konta FB to jak zwykle KWEJK.pl i Demotywatory.

Mocno angażuje także Disney Channel Polska, który jak już wiemy skrzętnie wykorzystuje rewolucję social media także na polu vlogów YouTube.com.

 

Największą niespodzianką w marcowym zestawieniu jest wyżej wspomniany profil Groupon Polska, który, uwaga uwaga, zyskał w ciągu miesiąca blisko 164 tysiące fanów! A to oznacza wzrost od lutego 2014 o szokujące 116%! Co ciekawe, chociaż miesiąc wcześniej Sotrender okrasił temat zakupów grupowych szerokim komentarzem eksperta, w marcu postanowiono przemilczeć sprawę.

 

Nic dziwnego, trudno wyjaśnić ten kolosalny skok do przodu, który pozwolił profilowi uznawanemu za przebrzmiały zyskać miano super dynamicznego i wrócić na pozycję numer jeden w Polsce. Niewiele wyjaśnia wizyta na samym profilu facebookowym, trudno odnaleźć post, który ma więcej niż 10-15 polubień – setek tysięcy z pewnością z tego nie będzie. Być może Groupon zdecydował się na jakąś akcję marketingową w ramach Facebook. Jeśli tak, to nie pochwalił się tym w swoim biurze prasowym, które skrzętnie milczy o marcowym sukcesie profilu FB.

 

Poza tym jednorazowym wyskokiem w polskich zakupach grupowych wszystko stoi przeraźliwie wręcz w miejscu. Wyniki w stosunku do lutego właściwie się nie zmieniły. Tylko odrobinę lepiej jest w ujęciu rocznym. Drugi w zestawieniu Citeam zyskał raptem 15 tysięcy fanów w ciągu 12 miesięcy. Jedyny awans, który robi wrażenie to BAO.pl – Bardzo Atrakcyjne Oferty. Ten fanpage jeszcze rok temu nie istniał w czołowej piętnastce.

 

Zostaw odpowiedź