fbpx

Fanpage Trends grudzień 2013: jak handel to w Lidlu

Fanpage Trends z grudnia 2013 właśnie objawił nam swoje oblicze. Kobiety w dalszym ciągu są w większości użytkowników Facebooka w sile ponad 6 milionów, podczas gdy mężczyzn nie starcza nawet na liczbę 5.7 miliona.

Najbardziej angażował Kwejk i Demotywatory – to dobra tradycja. Zaś najszybciej rosły strony PEPSIpl, Rodzinka.pl TVP oraz niejakie Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy.

 

Skoro dostaliśmy do dyspozycji grudniowe wyniki grzechem byłoby nie sprawdzić jak w okresie świątecznym radzą sobie strony fanowskie centrów handlowych oraz supermarketów.

 

Niekwestionowanym liderem social media wśród supermarketów jest Lidl. Zarówno w grudniu 2012, jak i rok później to właśnie Lidl błyszczał niczym koński ząb wśród swojej konkurencji. Chociaż słowo konkurencja nie do końca jest tutaj na miejscu.

 

Jedynym godnym konkurentem Lidla jest profil Eksperci Tesco, który jeszcze w ubiegłym roku toczył niezwykle wyrównany bój, aby w tym roku spasować i zdecydowanie oddać Lidlowi prowadzenie – 525 do 771 tysięcy fanów.

 

Pomijając lokalne centra handlowe po drodze rozbija się profil Carrefour Polska z liczbą 102 tysięcy fanów, zaś na 14 miejscu odnajdujemy Kaufland Polska. W stosunku do ubiegłorocznego rankingu z listy wyleciał profil MAKRO Cash & Carry Polska.

 

Auchan i inni, pora na odrabianie strat.

Zostaw odpowiedź