fbpx

Fanpage Trends styczeń 2014: przebojowa Ikea.pl

Styczniowy informator na temat facebookowych trendów zapukał do naszych drzwi pędem dostarczony przez niezawodnego Sotrendera. W styczniu z Facebooka korzystało 12.2 miliona osób, z czego 6.22 miliona to kobiety, które po raz enty z rzędu znalazły się w przewadze.

Najpopularniejszą grupą wiekową pozostała studencka brać (19-25 lat). Najbardziej angażował Kwejk, Demotywatory oraz nowość, Disney Channel Polska, który był też najdynamiczniej rosnącym fanpage’em.

Jednak największą ciekawostką jest fakt, że administratorzy wszystkich profili opublikowali w styczniu 2014 aż 340 tysięcy postów, podczas gdy użytkownicy owych profili 135 tysięcy!

 

Skoro garść ogólnych informacji za nami wróćmy do comiesięcznego przybliżenia jednej z kategorii, jakie serwuje nam w swoim statystykach Sotrender. Tym razem na warsztat pójdzie e-commerce – porównamy styczeń 2013 ze styczniem 2014.

 

Niepodważalnym numerem jeden jest w dalszym ciągu Allegro, które zwiększyło status posiadania z lekko ponad miliona fanów do 1.3 miliona – to wynik absolutnie bezkonkurencyjny w tej kategorii. Drugie miejsce to wielkie zaskoczenie – IKEA.pl, której rok temu w zestawieniu w ogóle nie było. Teraz chwali się liczbą 566 tysięcy fanów!

 

Numer trzy to zaskakujące zlotewyprzedaze.pl, które zyskały dwie pozycje i prawie podwoiły stan dusz z 278 do 448 tysięcy. Numer cztery to love it, fanpage usługi social media, która próbuje być drugim Pinterestem – pytanie skąd kwalifikacja strony w e-commerce?

 

Numer pięć to empik.com, który praktycznie utrzymał swoją pozycję sprzed roku. Podobnie jak www.UrbanCity.pl. Praktycznie w miejscu zatrzymały się Paczkomaty inPost, które spadły z 6. pozycji na 11. Lekki awans zaliczył www.deezee.pl. W zestawieniu utrzymał się także Butik, który spadł z 8. na 10. pozycję.

 

Z zestawienia wypadły: Smyk, Okazje Allegro, Supersklep.pl, HustlaStore, Sprzedajemy.pl oraz Rabatowcy. Obok IKEA.pl najbardziej spektakularny debiut to kolejny sklep internetowy z młodzieżową odzieżą – Mr. Gugu & Miss Go.

 

 

 

 

Zostaw odpowiedź