fbpx

Firmy bardziej zaangażowane w Facebooku

Socialbakers stworzyli raport z którego wynika, że już prawie 60% „osób” prowadzących fanpage danej marki na Facebooku, reaguje na pytania użytkowników. To 30% wzrost w stosunku do poprzedniego roku.

Jeszcze zaledwie rok temu, marki nie przywiązywały wielkiej wagi do sugestii osób piszących na ich stronach. Jedynie co trzecia firma potrafiła zainteresować się problemem użytkownika.

Już w Q3 2012 roku zanotowano skok aktywności do prawie 50%, natomiast już na początku 2013 ten wskaźnik wyniósł 60%. Widzimy wyraźny wzrost świadomości firm pomimo, że wpadki jak ostatnie nc+ wciąż się zdarzają i pewnie długo zdarzać się będą.

Odnotowano także małe przetasowanie jeżeli chodzi o branże, które przywiązują uwagę do pytań użytkowników. Od roku w trójce najbardziej zaangażowanych są marki z działów lotniczych, telekomunikacyjnych oraz finansowych, których klienci najczęściej potrzebują szybkiej i fachowej odpowiedzi.

Zostaw odpowiedź