fbpx

Francuska sieć Intermarche testuje e-sprzedaż w Polsce

Spożywcza sieć Grupy Muszkieterów pracuje nad uruchomieniem sprzedaży internetowej.

Grupa Muszkieterów stawia na personalizację zakupów. W tym celu rozpoczyna realizację projektu, który w założeniu ma przełożyć się na wzrost klientów oraz sprzedaży.

Chcemy, aby nasze placówki były jeszcze bardziej dostosowane do oczekiwań i zwyczajów zakupowych klientów, biorąc przy tym pod uwagę specyfikę lokalizacyjną i środowiskową. Chcemy być jeszcze bliżej klienta i jego potrzeb, wzbogacając ofertę i gamę produktową

zaznacza Krzysztof Waligórski, prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché.

Według ujawnionych przez francuską sieć informacji, supermarkety, które będą budowane od 2015 r. będą powstawać już według nowego konceptu Intermarché. Również od przyszłego roku przebudowie ulegną istniejące już nad Wisłą placówki tej sieci.

Co szczególnie istotne nowy format sklepów będzie uwzględniał możliwość odbioru towarów zamówionych wcześniej przez sklep internetowy. Takie rozwiązanie funkcjonuje już zresztą we Francji jako punkt Le Drive.

fot. intermarchesollies.com

Dzięki temu internauta po złożeniu zamówienia z wykorzystaniem internetowej platformy e-commerce (na stronie drive.intermarche.pl), zyska możliwość kupna oraz odbioru zapakowanych produktów w wybranym przez siebie, najbliższym sklepie francuskiej sieci.

Jak deklaruje Intermarche, koncept będzie sprawdzany w dwóch, różnych wariantach: w ramach odbioru zakupów bez konieczności wysiadania z samochodu oraz w dedykowanym punkcie na terenie supermarketu.

Zostaw odpowiedź