fbpx

Frisco jak Tesco, rusza z własnym tytułem

Skoro kontent jest królem, to wygląda na to, że każda szanująca się marka powinna mieć swój własny nośnik w postaci mniej lub bardziej profesjonalnego wydawnictwa. Przykładem jednego z największych sukcesów tego typu przedsięwzięć jest magazyn Tesco wydawany na Wyspach Brytyjskich. Przez moment najpoczytniejszy tytuł w UK.

Wygląda na to, że podobną, chociaż nie identyczną drogą planuje pójść Frisco.

 

 

W 2012 roku Gazeta Wyborcza podała do wiadomości, że najpoczytniejszym tytułem na wyspach był Tesco Magazine, z regularnym czytelnictwem na poziomie 7.2 miliona osób. Tym samym okazało się, że 3 lata temu magazyn sieci Tesco przeskoczył nawet najsłynniejszy brytyjski tabloid „The Sun”, którego właścicielem jest niemniej słynny Rupert Murdoch. Czy nowy projekt Frisco powtórzy ten kolosalny sukces? Zerknijmy na szczegóły.

 

Nakład miesięcznika #friscofresh to aż 8 tysięcy drukowanych egzemplarzy, które trafią do klientów Frisco.pl. Swoją drogą, to także informacja o zasięgu samego sklepu – trudno sobie wyobrażać aby nakład miesięcznika nie celował w miesięczną liczbę klientów, jaką obsługuje sklep. Dystrybucja poza logistyką sklepu będzie prowadzona w formie elektronicznej oraz w 400 kawiarniach i restauracjach w Warszawie.

 

– Poprzez ten magazyn chcemy budować relacje z naszymi klientami, a jednocześnie pokazać im, co mamy do zaoferowania we Frisco. A jest to przede wszystkim szeroki asortyment produktów, również świeżych, z dowozem prosto do domu, za którymi stoi wysoka jakość w rozsądnej cenie. Działając wyłącznie w internecie, bez zaplecza hipermarketów, ściśle współpracujemy z dostawcami, by każdego dnia do klientów trafiały świeże warzywa, owoce czy ryby. Ta jakość w dużym stopniu wyróżnia nas na rynku, co mam nadzieję, również będzie można dostrzec czytając #friscofresh – mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl

 

Co zawiera nowy magazyn od Frisco.pl? Przepisy, artykuły o podróżach, wywiady ze słynnymi kucharzami, felietony, reportaże o produkcji żywności, a także garść wewnętrznego firmowego PR-u. Czy to wystarczy, aby zaangażować klientów Frisco.pl?

 

– Wydając nasz nowy magazyn #friscofresh chcemy wprowadzić rodzimy content marketing na całkowicie nowy poziom. Jesteśmy przekonani, że nietuzinkowa szata graficzna, wyjątkowe przepisy, trafne recenzje i ciekawe autorskie treści spodobają się wszystkim czytelnikom i zachęcą ich do regularnego korzystania z Frisco.pl – dodaje Magdalena Grzebyk, customer engagement director we Frisco.pl i redaktor naczelna magazynu #friscofresh.

 

Zostaw odpowiedź