fbpx

Frisco.pl idzie śladami Tesco: wirtualny sklep w metrze

Jak podało do wiadomości Polskie Radio Frisco.pl podążyło śladami nietypowego londyńskiego sklepu Tesco zlokalizowanego na lotnisku Gatwick.

Wraz z wirtualnym sklepem ruszyła podziemna kampania reklamowa i PRowa zlokalizowana na 9 stacjach metra w Warszawie.

 

Zasada działania sklepu Frisco jest podobna jak w przypadku brytyjskiego oryginału – stacje warszawskiego metra przyozdobiły ściany ze zdjęciami produktów, cenami oraz z kodami QR.

 

Skanowanie tych ostatnich za pomocą smartfona pozwala na dodawanie produktów ze zdjęć prosto do wirtualnego koszyka w aplikacji dla systemów operacyjnych iOS oraz Android.

 

Następnie pozostaje wybranie miejsca i godziny dostawy – resztą zajmie się sklep internetowy. Korzystający z aplikacji mogą wybierać spośród 12 tysięcy produktów – naturalnie tylko niewielki ułamek został zaprezentowany w warszawskim metrze.

 

Zostaw odpowiedź