fbpx

Frisco.pl sprzedaje mobilnie na ulicach Warszawy

Frisco, spożywczy market internetowy znany z niekonwencjonalnego podejścia do łączenia marketingu online z offline zaprezentował kolejną kampanię, która pokazuje jak może wyglądać nowoczesny, ciekawy i angażujący marketing wielokanałowy.

Po stacji metra do gry weszły furgony.

 

 

Ponad sto wirtualnych samochodów Frisco.pl rozpoczęło mobilną sprzedaż na ulicach stolicy. Warszawiacy przez miesiąc będą mogli kupić z nich różnorodne produkty codziennego użytku za pomocą smartfona z nową aplikacją Frisco.pl.

 

„ Po sukcesie wirtualnego supermarketu w metrze latem wychodzimy z podziemi na ulice Warszawy. Tym razem wykorzystujemy nasze Frisco Vany, które na stałe wkomponowały się już w krajobraz stolicy. Ulokowaliśmy je w różnych miejscach Warszawy, by jak największa liczba mieszkańców mogła w bardzo prosty sposób zrobić zakupy z dostawą do domu – mówi Nicolas Jedraszak, prezes Frisco.pl.”

 

Frisco Vany wyjechały już na ulicę Warszawy, a wraz z nimi opublikowano nową, jeszcze lepszą aplikację do m-zakupów – w dalszym ciągu na Androida oraz iOSa. Każdy van posiada wyraźny kod QR, którego zeskanowanie odeślę na stronę, z której można pobrać stosowną aplikację. Stąd jeśli ktoś niewtajemniczony, nie będący klientem Frisco zechce zrobić zakupy, to nie będzie problemu.

 

– Nasze mobilne sklepy stanowią połączenie tradycyjnych form sprzedaży z nowoczesnymi technologiami. Po raz kolejny chcemy zainspirować warszawiaków do uczestniczenia w nietypowej formie interakcji miejskiej. Liczymy, że wielu mieszkańców stolicy, choćby dla zabawy, zechce wypróbować nasze innowacyjne rozwiązania, a jednocześnie odkryje korzyści wynikające z robienia zakupów spożywczych na Frisco.pl – dodaje Przemysław Matul, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.

 

Kupowanie przebiega w banalny sposób, znany z reklam w metrze warszawskim. Wystarczy zeskanować kod kreskowy produktu lub zrobić zdjęcie funkcją Smart Scan przez aplikację Frisco.  

 

Zostaw odpowiedź