fbpx

Frisco: wirtualny sklep w metrze to sukces

Wirtualny sklep Frisco w warszawskim metrze (stacja Centrum), o którym pisaliśmy już wcześniej działał od listopada do końca grudnia.

Frisco publicznie poinformował, że zakończona właśnie kampania była sukcesem – liczba mobilnych wizyt na stronie sklepu wzrosła o ponad 200%.

 

Warszawiacy okazali się podatni na zabiegi reklamowe Frisco – już pierwszego dnia sklep odnotował kilka set pobrań aplikacji. Pojawiły się także pierwsze zamówienia z podziemnego m-sklepu. Przez kilka tygodni odwiedzalność mobilnej wersji sklepu była nawet trzykrotnie większa niż zazwyczaj!

 

Najbardziej zainteresowana mobilnymi zakupami spożywczymi była starsza młodzież w wieku 18-24 lata. Ale nawet seniorzy wykazali zauważalny wzrost zainteresowania – o 170%.

 

Skąd pewność, że to wyplakatowana stacja metra przyniosła powodzenie? Otóż sprzedaż niektórych towarów rozmieszczonych na ścianach metra wzrosła nawet o 1000%. 8 na 10 kupujących zamawiało warzywa, owoce, nabiał, a nawet mięso.

 

Tutaj przeczytasz o starcie kampanii Frisco

Zostaw odpowiedź