Jeśli brakuje Ci pomysłu jak wykorzystać potencjał drzemiący w kodach QR, koniecznie zobacz południowokoreańską akcję.
Emart to jeden z wiodących sieci supermarketów w Korei Południowej, który postanowił podnieść sprzedaż w terminie lunchu tj. od 12:00 do 13:00.
Pomysł:
Bazując na unikalnym doświadczeniu użytkowników wdrożyć aktywność aktywizująca dokładnie w godzinach lunchu.
Narzędzie:
Kod QR powstający przez padający cień, który można zeskanować tylko od 12:00 do 13:00
Co dalej?
Zeskanowany kod w porze lunchu prowadził do strony “Sunny Sale” ze specjalnymi ofertami, w tym $12 kuponem. Zakupu produktów można dokonać przez smartfonową aplikację, te zaś jak to w e-commerce bywa, zostaną dostarczone do domu.
Ciekawi przebiegu akcji i efektów? Zapraszam do obejrzenia dwuminutowego filmu:
Świetny pomysł :).