Furgonetka.pl

Furgonetka.pl obchodzi 7 urodziny

8 paczek na minutę, 417 na godzinę, 10 tysięcy dziennie i prawie 7 milionów przesyłek od momentu powstania. Furgonetka.pl podsumowuje 7 lat działalności.

Jak co roku w branży kurierskiej zbliża się najgorętszy okres. Rozwijający się sektor e-commerce napędza wzrosty wolumenów wysyłanych przesyłek. Na chwilę przed zbliżającymi się szczytami paczkowymi, serwis Furgonetka.pl obchodzi swoje 7 urodziny i pokazuje ciekawe dane potwierdzające tendencje zwyżkowe w branży.

Rynek przesyłek kurierskich w Polsce dynamicznie wzrasta

Według prognoz PwC tylko w tym roku Polacy wysłali prawie 380 milionów paczek, a w przyszłym roku ich liczba ma się zwiększyć o kolejne 11%. Duży wpływ na te wzrosty ma wciąż dynamicznie rozwijający się rynek e-handlu. Tegoroczny raport Gemius pokazał, że już 53% Polaków zamawia zakupy przez Internet, a przesyłki z segmentu B2C stanowią prawie połowę wszystkich dostarczanych paczek.

Obiecujące tendencje zwyżkowe są spójne z danymi opublikowanymi przez największego polskiego brokera kurierskiego Furgonetka.pl. Portal z okazji swoich 7 urodzin podsumował kilka lat swojej działalności i udostępnił ciekawe statystyki dotyczące usług kurierskich realizowanych za jego pośrednictwem.

Liczba użytkowników serwisu zwiększyła się aż o 50% w stosunku do roku poprzedniego. Aktualnie skupia ponad 280 tysięcy osób. Przez 7 lat przez portal Furgonetka.pl nadano prawie 7 milionów paczek. Wolumen wysłanych przesyłek tylko w tym roku wzrósł o 60% i jest prawie 3 razy większy niż dwa lata temu. Średnio na minutę nadawanych jest 8 paczek, co daje około 10 tysięcy przesyłek dziennie.

Dane opublikowane przez brokera kurierskiego pokazują, że pomimo dynamicznie rosnącego wolumenu nadawanych paczek, jakość usług kurierskich jest wciąż na wysokim poziomie. Średni czas doręczenia przesyłki krajowej, to niecałe 22 godziny. Zdecydowana większość, bo aż 87% paczek krajowych, odbieranych jest w dniu zamówienia kuriera. A 89% przesyłek dostarczanych jest na następny dzień roboczy. Odsetek reklamacji jest minimalny i wynosi 0,65%, a 99,35% wszystkich nadanych paczek zostało dostarczonych bez zastrzeżeń.

Rozwój usług dla sektora e-commerce

Furgonetka.pl systematycznie pracuje nad powiększaniem swojej oferty. W tym roku serwis zintegrował się z firmą Patron Service i udostępnił swoim klientom możliwość wysyłania przesyłek za jej pośrednictwem.

– Pomimo tego, że mamy najszerszą ofertę usług kurierskich na rynku, to nie zamierzamy na tym poprzestać. Już na początku przyszłego roku planowane jest wdrożenie kolejnej firmy kurierskiej i będzie to już nasz 11 przewoźnik – mówi Piotr Szymczak Członek Zarządu spółki Furgonetka.pl.

W tym roku udoskonalona została usługa Furgonetka Biznes, które automatyzuje proces zamówień w e-sklepie. Zintegrowano ją z ofertą brokerską dostępną w serwisie Furgonetka.pl i klientom wysyłającym duże wolumeny paczek udostępniono nie tylko niższe ceny przesyłek, ale również wielofunkcyjne narzędzie do obsługi zamówień internetowych. Furgonetka Biznes na bieżąco importuje zlecenia z najpopularniejszych platform sklepowych oraz handlowych, takich jak np. Shoper, PrestaShop czy Allegro i pozwala automatycznie kontrolować stan zamówień, generować i drukować dokumenty przewozowe oraz zlecać odbiór paczek.

Dodatkowo dalej rozwijana jest usługa Furgonetka Giełda, za pośrednictwem której można znaleźć transport dla dużych i nietypowych przesyłek, takich jak np. meble, sprzęty czy ładunki. Obecnie z serwisem współpracuje już ponad 3 tysiące firm transportowych, a w przeciągu roku działalności pojawiło się w nim prawie 15 tysięcy zleceń.

7-urodziny-Furgonetka.pl

Zostaw odpowiedź