fbpx

Furgonetka zaoferuje obsługę zwrotów w sklepach internetowych

Furgonetka, jeden z największych brokerów kurierskich w Polsce, który w grudniu obchodził swoje 3 urodziny i 110% wzrost sprzedaży zapowiedział nową usługę, specjalnie dla sklepów internetowych.

Niewłaściwa obsługa zwrotów i reklamacji może prowadzić do utraty klienta aż w 82% przypadków.

 

Tak przynajmniej twierdzi Furgonetka, której właścicielem jest doskonale znany Swistak.pl sp. z o.o. Trudno powiedzieć, skąd tak dokładne wyliczenia, ale wystarczyły one aby powstał nowy portal zwroty.furgonetka.pl, którego zadaniem jest obsługa zwracanych zamówień przez klientów sklepów internetowych.

 

System ma swoje zalety – jest samoobsługowy, bezpłatny oraz automatyczny. Korzystanie z platformy wymaga od sprzedawcy jedynie rejestracji i konfiguracji konta. Sklep otrzymuje spersonalizowaną subdomenę oraz możliwość umieszczenia systemu w ramach własnego serwisu. Całość jest gotowa do wdrożenia bez formalności oraz ponoszenia dodatkowych kosztów.

 

Na marginesie Furgonetka zwraca uwagę, że sklepy internetowe powinny przygotować się na zmianę przepisów, które wydłużą okres zwrotu z 10 do 14 dni, ale co ważniejsze:

„Sklepy będą mogły uniknąć ponoszenia kosztów za nią, jeśli poinformują klientów, że to oni opłacą powrotne nadanie produktów. Jeśli sprzedawcy nie wypełnią tego obowiązku, pokryją koszty zwróconego zamówienia”

Zostaw odpowiedź