fbpx

Gazeta Wyborcza i Money.pl wybierają najlepsze sklepy w Polsce

Jak co roku na koniec roku w prasie zaroiło się od rozmaitych rankingów. Sytuacja ta nie mogła ominąć e-commerce, które od kilku lat doświadcza na swojej skórze udziału w różnych zestawieniach.

Wspominam o tym z dozą sceptycyzmu, gdyż eksperci spoza branży chwytają się bardzo poważnego zadania – czy mu podołali, niech każdy rozważy sam w swoim sumieniu.

Po pierwsze, aby być branym pod uwagę trzeba być podpiętym pod statystyki Megapanelu. Następnie ocenie podlegały: asortyment, informacje o produkcie, procedura zamawiania i dostawy, sposoby płatności, interakcja z klientem, jakość obsługi, łatwość dotarcia do informacji, przejrzystość serwisu, bonusy i inne unikalne narzędzia dla klientów.

W kategorii elektronika i AGD pierwsze miejsce uzyskał komputronik.pl, za nim mamy euro.com.pl i redcoon.pl.

Zdrowie i uroda to domena sklepu perfumeria.pl.

W kulturze i rozrywce brylował gandalf.com.pl, który wyprzedził merlin.pl i empik.com.

Kategoria moda to wygrana idącego jak burza answear.com.

Sklepy wielobranżowe wygrał toys4boys.pl. Zaś sklepy specjalistyczne militaria.pl. Tutaj największym zaskoczeniem jest dopiero 4 pozycja oponeo.pl.

W kategorii turystyka najlepiej wypadł travelplanet.pl

Więcej informacji:
http://ranking.money.pl/

Zostaw odpowiedź