Na to pytanie odpowiada najnowsze badanie Gemiusa, którzy przyjrzał się kto, gdzie i kiedy poszukuje informacji o wakacjach. Według wyników badań wakacyjne inspiracje zdają się trafiać do właściwych osób.
Jeśli posiadacie firmę świadczącą usługi turystyczne warto rozważyć reklamę lub współpracę z portalami Onet i WP.pl.
Ponieważ według Gemiusa to właśnie te dwa portale zbierają największą część internetowego ruchu dotyczącą turystyki. Rozdziela je portal PKP z wyszukiwarką połączeń kolejowych co sprawia, że jest niemniej łakomym kąskiem.
Szczególnie godny uwagi są profile osób poszukujących informacji o turystce. Mamy tu między innymi właścicieli firm, osoby o zarobkach powyżej 5 tys zł brutto, inne osoby na bliżej niezidentyfikowanych “wysokich stanowiskach” oraz osoby w wieku powyżej 50 lat i starsze powyżej wieku produkcyjnego.
Ze statystyk wynika, że w miesiącach: kwiecień, czerwiec i lipiec co czwarty Polak interesują się turystyką – to potężna grupa docelowa, z której praktycznie każdy ma szansę coś uszczknąć.
Spośród owych 10 milionów ponad połowę trzymają w garści wyzej wymienione portale: Onet, rozkłady kolejowe PKP oraz Wirtualna Polska.
Szczegóły poniżej