fbpx

Gemius w Dużym Formacie Gazety Wyborczej

Gazeta Wyborcza budzi się z cyfrowego uśpienia. W próbie nadrobienia czasu pomóc ma Gemius, który wspomoże magazyn Duży Format dostępem do statystyk o cyfrowych zachowaniach Polaków.

Dane Gemiusa analizuje na drugiej stronie Dużego Formatu Piotr Toczyński. Pomoc Gemiusa to tylko dodatek do całościowego odświeżenia najważniejszego magazynu Gazety Wyborczej, od którego sporo już czasu trąciło myszką.

 

Nowy dział skierowany jest do osób zainteresowanych trendami i prawidłowościami w zachowaniach polskich internautów. Wśród owych zainteresowanych powinni znaleźć się także pracownicy i właściciele e-biznesów.

 

Być może Gemius zdecyduje się ujawnić jakieś interesujące smaczki. A z pewnością może być dumny z takiej współpracy:

 

– Niezwykle cieszy nas współpraca z Gazetą Wyborczą, Duży Format to znakomity tytuł. Jesteśmy przekonani, że dzięki partnerstwu w przyjazny sposób zaprezentujemy wiedzę i dane na temat przestrzeni wirtualnej – dodaje Joanna Parczyńska, country manager w Gemius Polska.

 

Być może nareszcie doczekamy się nie tylko suchych statystyk, ale także ich wizualizacji. Jeśli nie w wykonaniu Gemiusa, to Gazety Wyborczej.

 

Zostaw odpowiedź