fbpx

General Motors wraca na Facebooka. Na testy

Jak donosi dziennik Los Angeles Times General Motors powraca na Facebooka. Po 11 miesiącach absencji motoryzacyjny gigant z Detroit zdecydował się ponownie zainwestować w reklamę na portalu Marka Zuckerberga.

Wielu dziennikarzy zapędziło się i poinformowało, że jest to powrót pewny i na stałe, ale to nieprawda.

General Motors wraca ponieważ jest zainteresowany specyficzną formą reklamy niemniej specyficznego produktu. Chodzi o Chevroleta Sonic, niedrogie miejskie autko skierowane do grona młodych odbiorców, którym zależy na nowym pojeździe, który udanie łączy dynamiczny wygląd oraz oszczędną eksploatację.

 

Reklama to z kolei najnowsze mobilne rozwiązania, jakie Facebook zaoferował w ostatnim roku. Chodzi tu zarówno o sposób wyświetlania reklam, które zajmują cały ekran smartfona, jak i o zaawansowane formy targetowania połączone z dogłębnymi statystykami.

 

GM nie chwali się budżetem reklamowym, co oznacza, że w grę wchodzą skromne sumy. W innym wypadku już dawno wyciek nastąpiłby po stronie Facebooka, który szuka reklamodawców niczym pielgrzym wody na pustyni.

 

Chociaż drogi obu firm rozeszły się w fatalnych okolicznościach, tuż przed IPO Facebooka, to właśnie Facebook intensywnie zabiegał o względy GM. Chociaż właściciel Cheviego zostawiał w kieszeni Zuckerberga skromne 10 milionów dolarów to był jednym z partnerów strategicznych – każdy chciałby mieć w portfolio takiego klienta.

 

Zostaw odpowiedź