fbpx

GetResponse i PayU łączą siły

GetResponse, polska kompleksowa platforma do online marketingu, nawiązała strategiczną oraz produktową współpracę z PayU – liderem płatności online, obecnym na rynku od 2006 roku. GetResponse oraz PayU mają wspólny cel na rynku polskim: wspieranie polskich przedsiębiorstw by mogły efektywnie zwiększać sprzedaż swoich produktów i usług w Internecie. „Dzięki temu partnerstwu, pomożemy początkującym startupom stawić pierwsze kroki w e-commerce, natomiast dojrzałym sklepom internetowym damy możliwość szybszego wzrostu dzięki takim rozwiązaniom jak marketing automation czy Autofunnel, czyli zintegrowanemu z PayU gotowemu lejkowi sprzedażowemu.” – mówi Aleksandra Korczyńska, Dyrektor Marketingu w GetResponse GetResponse uruchomiło ostatnio nową funkcjonalność – Autofunnel – czyli kompleksowy konfigurator

GetResponse, polska kompleksowa platforma do online marketingu, nawiązała strategiczną oraz produktową współpracę z PayU – liderem płatności online, obecnym
na rynku od 2006 roku.

GetResponse oraz PayU mają wspólny cel na rynku polskim: wspieranie polskich
przedsiębiorstw by mogły efektywnie zwiększać sprzedaż swoich produktów i usług
w Internecie.

„Dzięki temu partnerstwu, pomożemy początkującym startupom stawić pierwsze kroki w e-commerce, natomiast dojrzałym sklepom internetowym damy możliwość szybszego wzrostu dzięki takim rozwiązaniom jak marketing automation czy Autofunnel, czyli zintegrowanemu z PayU gotowemu lejkowi sprzedażowemu.” – mówi Aleksandra Korczyńska, Dyrektor Marketingu w GetResponse

GetResponse uruchomiło ostatnio nową funkcjonalność – Autofunnel – czyli kompleksowy konfigurator lejka sprzedażowego, który dzięki bezpośredniej integracji z procesorem płatności PayU, umożliwia rozpoczęcie sprzedaży w Internecie, bez konieczności korzystania z żadnych dodatkowych narzędzi marketingowych.W ramach partnerstwa obie firmy przygotowały specjalną ofertę promocyjną dla swoich klientów, tak aby rozwój własnego e-commerce był jeszcze prostszy.

„Wierzymy, że współpraca z GetResponse przyniesie wymierne korzyści klientom, ze względu na komplementarność oferowanych przez nas usług – dzięki jednej, szybkiej integracji otrzymają oni funkcjonalności wspierające sprzedaż i rozwój e-biznesu w wymagającej branży e-commerce.” – mówi Marta Siekierska, Demand Generation Manager
w PayU.

PayU to najczęściej wybierany system płatności internetowych w Polsce, cieszący się także najwyższym zaufaniem wśród e-konsumentów (raport E-commerce w Polsce 2019,
Gemius dla Izby Gospodarki Elektronicznej). Wśród ponad 300 wygodnych i bezpiecznych metod płatności oferowanych przez PayU w Polsce są: karty kredytowe i debetowe, szybkie przelewy elektroniczne (tzw. pay by linki), raty 100% online, płatności odroczone, płatności cykliczne, portfele elektroniczne Apple Pay i Google Pay, a także BLIK i płatności jednym kliknięciem. Za pośrednictwem PayU sklepy internetowe rozwijające sprzedaż transgraniczną i posiadające zagranicznych klientów mogą realizować płatności w lokalnych walutach bez konieczności zakładania i utrzymywania rachunków walutowych.

GetResponse to kompleksowa platforma do marketingu, z której korzystają klienci ze 183 krajów na całym świecie. W ramach platformy, klienci mogą budować kampanie
emailowe, tworzyć landing pages, automatyzować działania marketingowe, a nawet zbudować własny sklep internetowy i zoptymalizować lejek sprzedażowy.

Zostaw odpowiedź