fbpx

Google AdWords: skończcie oszukiwać z linkami do podstron

Linki do podstron to bardzo skuteczne narzędzie do uzupełniania reklamy w AdWords. Powiększa jej powierzchnie, wskazuje na asortyment oraz najpopularniejsze działy sklepu. Ale niektórym służy do innych celów.

Jak się okazuje, polscy użytkownicy AdWords nagminnie korzystają z linków do podstron, aby odsyłać do tej samej strony. Przedstawiciele Google pozwolili sobie zauważyć, że jest to nielegalna praktyka. W ramach prowadzonej kampanii AdWords każdy z linków do podstron powinien być unikalny.

 

W związku z tym, Google zdecydowało się na wyłączanie linków, które prowadzą do tej samej podstrony. Tym samym, trzeba liczyć się z ogólnym spadkiem skuteczności kampanii. Zanim to jednak nastąpi, Google wstrzyma się jakiś czas. Stąd prośba o dobrowolne podporządkowanie się do jasno wyłożonych zasad.

 

Więcej o całej sprawie poniżej:
http://adwords-pl.blogspot.com/2012/09/bedziemy-aktywniej-egzekwowac-zasady.html

Zostaw odpowiedź