fbpx

Google+ – dlaczego warto tam być?

Media społecznościowe stanowią obecnie w e-commerce jeden z najważniejszych kanałów w procesie komunikacji z klientami. Co do tego nie ma już żadnych wątpliwości. Zasada jest prosta – tam gdzie klienci, tam i sprzedawcy.

Większość właścicieli sklepów internetowych, jeśli już decyduje na obecność w social media, wybiera niekwestionowanego hegemona, czyli serwis Facebook. I trudno się temu dziwić. W końcu to on skupia w naszym kraju niemal 11 mln internautów. Ale warto rozważyć również obecność na Google+. Sprawdźcie, dlaczego?

1. Hangouty
Google+ to możliwość wykorzystania usługi Hangouts, czyli wirtualnych spotkań. Ciekawą opcją są hangouty, które możemy transmitować na żywo. Po jego zakończeniu, nadawane na żywo nagranie może być udostępnione na naszym profilu i na kanale YouTube.

2. Dodatkowe treści w wyszukiwarce Google
Obecność w Google+, wpływa również na wyniki wyszukiwania w Google. Na prawej szpalcie strony z wynikami, mogą pojawić się treści, które zamieścimy w Google+ – zdjęcia, materiały video i wpisy tekstowe.

3. Dokładne statystyki
Google+, jak większość usług oferowanych przez giganta z Mountain View, oferuje szczegółowe dane dotyczące użytkowników naszego profilu i, co szczególnie istotne w przypadku e-commerce, informacje na temat konwersji.

4. Społeczności Google+
Społeczności to w Google+ miejsca, w których użytkownicy dzielący wspólne pasje i zainteresowania mogą wymieniać się informacjami na dany temat. Możemy dołączyć do istniejącej już społeczności lub utworzyć nową.

5. Liczba użytkowników
Google+ może się już pochwalić ponad 1 mld kont i 540 mln aktywnych użytkowników w przeciągu miesiąca.

 

Zostaw odpowiedź