fbpx

Google: dzięki nam Orange Polska zwiększył ilość leadów o 75%

Jak donosi magazyn Think With Google polski oddział Orange’u dokonał przełomu w swojej wydajności marketingowej dzięki Analitycs 360.

Google pochwaliło się wynikami blisko dwuletniej współpracy z Orange Polska. Z ujawnionych informacji wynika, że polski oddział Orange przeszedł poważną metamorfozę, która zakończyła się bardzo udanie.

Data driven marketing to hasło, które przyświecało wdrożeniu zewnętrznemu zespołowi pomagającemu Orange. Początek wdrożenia podzielono na etapy:

  • Implementacja DataLayer
  • Implementacja modułu Enhanced E-commerce
  • Implementacja Google Tag Manager

 

Źródła danych podzielono na:

  • Google Ads
  • Google Analitycs 360 – oddzielnie B2C oraz B2B
  • System CRM

Cały proces rozpoczął się w styczniu 2018 roku. Etapy związane z implementacjami oraz ustawieniami kampanii zajęły około 5 miesięcy, kiedy to ruszono z optymalizacją dotychczasowych działań marketingowych. Celem było znaczące powiększenie liczby leadów sprzedażowych przy jednoczesnym obniżeniu kosztów funkcjonowania.

 

Harmonogram prac:

  • Od stycznia do maja 2018 – wdrażanie systemów agregujących dane
  • Od czerwca 2018 – uruchomienie nowej struktury kampanii reklamowych

 

Efekty na koniec 2018 roku:

  • Koszty – spadek o 41%
  • Leady – wzrost o 75%

 

W następnym etapie firma planuje wykorzystać technologię Firebase, aby zwiększyć skuteczność mobilnej aplikacji.

Więcej informacji:

https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-cee/success-stories/local-case-studies/orange-poland-boosts-sales-data-driven-insights-google-analytics

Zostaw odpowiedź