Google nie przestaje poszukiwać nowych form reklamy i coraz mocniej zmienia tekstowe wyniki wyszukiwania w obrazkowy misz masz.
Najnowszy przypadek wyśledził Search Engine Land, który doczekał się wpisu na łamach Marketing Pilgrim. Zaś Google potwierdziło, że przeprowadza eksperyment na rodzimym, amerykańskim rynku reklamowym.
Jedną z pierwszych testujących marek są linie lotnicze Southwest Airlines, który przeogromny baner zajął miejsce ponad wynikami wyszukiwania – trzeba przyznać, że taka reklama robi ogromne wrażenie.
Southwest świetnie dobrało także zdjęcie stawiając na minimalizm, rezygnując tym samym z krzykliwych haseł i promocji. Obaj partnerzy doskonale się zrozumieli, ale czy do końca? O ile Southwest stawia na wizerunek, o tyle rzecznik prasowy Google’a zdradził, że firma mocno obserwuje wskaźnik CTR licząc na wysoką skuteczność.
Ja bym nie kliknął, wolę nacieszyć oko.
A mówią że DuckDuckGo nie ma szans aby być konkurencją dla Google.