fbpx

Google Grafika staje się częścią Google Ads

Niewątpliwie, usługa Grafika jest używana przez osoby poszukujące produktów – szczególnie na wczesnym etapie rozeznania na rynku.

Dlatego tak istotne jest tagowanie zdjęć, tak aby wyświetlały się one trafniej i częściej w proponowanych przez Google zdjęciach. Jak stwierdza samo Google w informacji skierowanej do swoich reklamodawców: „Potencjalni klienci często korzystają z tej usługi, by szukać pomysłów, poradników, produktów i obrazów związanych z najważniejszymi kategoriami zakupowymi, takimi jak moda, dom i uroda”.

To też wskazuje, które branże najmocniej powinny zainteresować się nową usługą. Jak na razie szczegóły działania usługi nie są powszechnie znane. O tym jakie kampanie będą obsługiwały Grafikę Google i jakie techniki optymalizacji zastosować dowiemy się w najbliższych miesiącach.

Na pewno na początek integracja obejmie kampanie z reklamami produktowymi Google Shopping. Jak twierdzi Google „wszystkie reklamy produktowe będą automatycznie kwalifikować się* do wyświetlania w Grafice Google. Nie musisz już włączać sieci partnerów wyszukiwania, by wyświetlać reklamy produktowe w Grafice Google”.

Na koniec istotna uwaga:

dane historyczne o ruchu z Grafiki Google będą nadal częścią danych z sieci partnerów wyszukiwania i nie zostaną włączone do danych z sieci wyszukiwania.

Zostaw odpowiedź