fbpx

Google kupuje Channel Intelligence, specjalistów od e-commerce

Google nie żartuje ze swoją usługą Shopping. Właśnie wyłożył 125 milionów dolarów w gotówce za Channel Intelligence, firmę, która specjalizuje się we wsparciu detalicznego e-commerce.

Lista marek z którymi współpracuje Channel Inteligennce robi wrażenie: 3M, Panasonic, Cisco, Best Buy, Target, Staples, Microsoft, Linksys i wielu innych.

Wygląda na to, że Googlowi mocno zależy na zawiązaniu relacji z dużymi światowymi brandami, w ramach których rozwiązania Google będą stanowiły technologiczne zaplecze dla największych sklepów e-commerce.

 

Internet Retailer określił Channel Intelligence jako firmę z wybitnymi rozwiązaniami dotyczącymi porównywania produktów, zarządzania katalogiem produktów, zarządzaniem zapasami oraz procesem składania zamówienia.

 

Nie pierwszy raz Google pokazuje, że nie cofnie się przed zakupem konkurencyjnych rozwiązań, jeśli wykazują one możliwość znaczących zysków. Najlepszy przykład to system AdWords, który jak wiadomo nie powstał wewnątrz Google, a został przezeń zakupiony.

1 komentarz

  1. lajkonik 18-02-2013

Zostaw odpowiedź