fbpx

Google Moja Firma będzie płatne, a recenzje weryfikowane?

Chodzą słuchy, jakoby Google rozważało okrojenie Mojej Firmy do minimum w wersji bezpłatnej i stworzenie wersji płatnej (premium).

Jak donosi Search Engine Journal Google w USA rozsyła zapytania do swoich klientów (użytkowników Google My Business) o to, czy są zainteresowani nowymi, płatnymi funkcjami tej usługi.

Proponowana funkcjonalność usług Moja Firma w wersji premium wygląda imponująco:

  • guzik „rezerwuj”
  • wsparcie pracowników Google’a
  • promowanie guzika „rezerwuj” – zapewne nowa funkcjonalność w ramach konta Ads
  • weryfikowane recenzje – za tę funkcjonalność zapewne wiele firm zechce zapłacić
  • promowana pinezka w Google Mapy
  • raport telefonów
  • automatyczne odpowiedzi na zapytania i recenzje
  • płatne miejsce w wynikach wyszukiwania
  • pozyskiwanie leadów sprzedażowych z profili konkurencji (sic!)
  • oferty
  • Gwarancja Google
  • materiały video
  • zweryfikowane licencje

 

Ceny nie wyglądają już tak zachęcająco. Według Google’a można spodziewać się następujących progów:

  • 25 – 45 USD
  • 50 – 70 USD

 

Wszystkie ceny podawane są jako miesięczny abonament. A więc przeliczając to na polskie stawki Google nie ma zamiaru tanio sprzedawać skóry i roczny abonament może kosztować 2000zł i więcej.

Zostaw odpowiedź