fbpx

Google Moja Firma – czyli miejsca od nowa

Google Miejsca to usługa, która była bardzo dobrym pomysłem dla każdej lokalnej firmy, która chciała za darmo pojawić się w Internecie, a z drugiej strony nie miała środków i możliwości na budowę swojej własnej witryny.

Teraz Google prezentuje rozbudowaną usługę Moja Firma, która skupia w sobie jeszcze więcej darmowych opcji.

 

 

Google skutecznie i bezwzględnie wycina z rynku elektroniczne wersje żółtych książek upraszając drogę do informacji o godzinach pracy, numerach telefonów czy adresach lokalnego biznesu. Moja Firma to kolejny krok do unifikacji wielu mniej lub bardziej rozwiniętych w różnych krajach bezpłatnych usług dla drobnego biznesu.

 

Aktualna wersja Google Moja Firma pozwala na:

  • aktualizację wizytówki wyświetlanej w wynikach wyszukiwania, na mapach
  • założenie strony Google+ oraz jej aktualizowanie w formie postów
  • dodawanie zdjęć do profilu firmowego
  • zarządzanie stroną firmy za pomocą mobilnej aplikacji Android oraz iOS
  • przyjmowanie recenzji klientów
  • korzystanie z AdWords Express

Warto jeszcze raz powtórzyć, że usługa jest całkowicie bezpłatna i pobieranie jakichkolwiek opłat z tytułu jej widoczności przez firmy trzecie jest nielegalne. Naturalnie, jeśli ktoś nie czuje się na siłach, aby zarządzać wizytówką samodzielnie, może wynająć do tego celu stosowną firmę.

2 komentarze

  1. Grzegorz 10-09-2014
  2. chicku 13-10-2014

Zostaw odpowiedź