fbpx

Google ponad 97% zasięg wśród Internautów w Polsce

Jak wynika z raportu “2013 Europe Digital Future in Focus” przeprowadzonego przez comScore – Polacy najczęściej odwiedzali strony Google, zostawiając w tyle Facebooka oraz MIH Limited (m.in. Allegro).

W samym tylko grudniu 2012 roku, z sieci skorzystało 19,35 mln polskich internautów, w wieku co najmniej 15 lat. Taki wynik dał 6% wzrost w porównaniu do tego samego okresu 2011 roku.

 

Jak wynika ze statystyk, średnio w grudniu przebywaliśmy w sieci 29,3 godziny odwiedzając 3052 stron. Najczęściej korzystaliśmy z Google, które może pochwalić się ponad 97% zasięgiem wśród polskich Internautów. Na kolejnych miejscach znalazły się  Facebook oraz MIH Limited (serwisy Grupy Allegro) z około 80% pokryciem rynku, przy czym warto zaznaczyć, że trzykrotnie większą dynamikę wzrostu w stosunku rok do roku odnotował Facebook.com.

 

Tuż za liderami uplasowały się m.in. serwisy grupy Gazeta.pl (14,3 mln), a największy wzrost odnotował wydawca Axel Springer AG (14,1 mln). Na popularności nieustannie traci NK.pl oraz, jak się okazuje, serwisy rozrywkowe (Demotywatory, Kwejk) – czyżby internauci tracili poczucie humoru?

Zostaw odpowiedź