fbpx

Google rozpoczyna zbieranie komentarzy o sklepach internetowych

Jak podał do wiadomości Venture Beat Google zbroi się na wojnę z innymi gigantami e-commerce, przede wszystkim Amazonem oraz eBayem. Tym razem wyszukiwarkowy gigant chce na poważnie wejść na rynek opinii o sklepach internetowych.

W tym celu rozpoczął współpracę się z niezależną firmą analityczną StellaService. A wszystko to w celu zbudowania lepszego e-commerce.

 

Polski e-commerce wciąż czeka na Google Shopping, a Google nie traci czasu i już bierze się za udoskonalanie go.

 

Z pomocą StellaService zamierza szczególowo punktować sklepy za komunikację mailową, telefoniczną i chatową z klientami, pakowanie i wysyłkę produktów, czas rozpatrywania zwrotów i reklamacji od klientów oraz ogólną politykę sprzedażową i regulamin.

 

Wygląda na to, że Google ma poważne ambicję aby stać się nie tylko wyszukiwarką, ale i przekierowywarką wysokiej klasy, której algorytm będzie wykorzystywał nie tylko cenę i nazwę produktu, ale także szacunek sklepów dla klienta.

Ceneo, Nokaut, Skąpiec, warto odrobić tę lekcję zanim będzie za późno.

 

Szczegóły tutaj:
http://pages.stellaservice.com/google/

Zostaw odpowiedź