fbpx

Google Shopping w smartfonach! A w Polsce nadal cisza

Google nie ustaje w promowaniu swojej usługi Shopping. Gdy konkurencja spod znaku Amazona i eBaya czyni mocne postępy w mobile Google nie pozostaje dłużne.

Product Listing Ad to kolejny sposób na monetyzację ruchu mobilnego.

Google wchodzi wprost na podwórko eBaya i Amazona, które słyną w USA z tego, że służą odwiedzającym sklepy do szybkiego porównywania cen. Teraz kupujący nie muszą wychodzić poza wyszukiwarkę – pytanie czy Google zdoła przełamać dotychczasowe przyzwyczajenia, a tym samym olbrzymią popularność mobilnego eBaya w USA.

 

Korzystanie z Product Listing Ad jest możliwe dzięki kampaniom rozszerzonym AdWords, które od niedawna funkcjonują także w Polsce. Można domniemywać, że właśnie trwa dopinanie na ostatni guzik polskiej wersji Shopping.

 

Jedyne pytanie brzmi: czy zdążą przed wakacjami?

 

Zostaw odpowiedź