Usługa Shoping w USA rozwija się lepiej niż dobrze. Własnie wdrożono kolejny ważny krok – uruchomiono geotargetowanie.
Poza tym potwierdzają się informacje o tym, że polski oddział Google nareszcie, chociaż nadal półoficjalnie, testuje usługę Shopping. Udało nam się zdobyć nieoficjalne informacje od pracownika Agory, z których wynika, że koncern współpracuje z Google w testach najnowszej usługi reklamowej.
Każdy, kto nie może doczekać się już dziś dołączenia do Google Listing Ad może skierować zapytanie do Agory lub innego dużego partnera reklamowego o usługę Shopping.
Istnieje duże prawdopodobieństwo, że odpowiedź będzie pozytywna. Z pewnością Google zechce ruszyć na masową skalę z nową usługą w Polsce najpóźniej od początku nowego roku, a być może i przed świętami.
Z kolei w USA media marketingowe szeroko informują o wprowadzeniu bardzo interesującej opcji geotargetowania, która pozwala na wyświetlanie na Google Maps najbliższego punktu odbioru produktu, którego użytkownik poszukuje w Google.