fbpx

Google Shopping wkracza do Europy

Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Hiszpania, Włochy, Holandia i Szwajcaria to pierwszy rzut europejskich krajów, które będą mogły skorzystać z komercyjnej wersji Google Shopping.

Całość startuje 13 lutego 2013 roku, kiedy to wyniki wyszukiwania w powyższych krajach zostaną uzupełnione o nowe reklamy tworzone na podstawie list produktowych udostępnionych przez reklamodawców AdWords. Pierwsze testy ruszyły już połowie października.

Przechodzenie przez kolejne etapy testów potrwa do połowy 2013 roku. Jeśli chodzi o samo wyświetlanie reklam, to ogólna zasada będzie podobna do aktualnie znanej – będzie to kombinacja trafności reklamy, stawki wyznaczonej przez reklamodawcę i kilku innych pobocznych czynników.

Google Shopping to nie tylko reklamy, ale także nowe możliwości dla kupujących: porównywanie cen i cech produktów, a także zapoznanie się z recenzjami towarów i sprzedawców.

Czyżby nadchodziła obniżka cen w porównywarkach cenowych?

Zostaw odpowiedź