fbpx

Google testuje usługę doręczenia produktów tego samego dnia

Pośrednictwo w e-handlu to za mało dla Google. Teraz firma wychodzi z wirtualnego świata i zaczyna projektować usługę fizycznego doręczania produktów tego samego dnia.

Jak twierdzi New York Times cała idea nie polega na tym, aby Google zbudowało magazyny i zatrudniło doręczycieli. Właściwie, to trudno jest powiedzieć, jak Google wyobraża sobie pośredniczenie w takiej usłudze.

Można podejrzewać, że będzie to raczej specyficzny program gwarancji doręczenia w ciągu tego samego dnia, do którego będą mogli dołączyć wyselekcjonowani lokalni sprzedawcy. Co z kolei pozwoli Googlowi sprzedawać reklamy dla lokalnych firm, które podejmą się szybkiego doręczenia produktów.

Byłaby to forma lokalnego e-commerce, co wydaje się nadzwyczaj interesujące. Wygląda to trochę tak, jakby Google chciało konkurować z Amazonem, który również skupia pod swoimi skrzydłami tysiące sprzedawców z całego kraju. W przypadku Google’a byłoby to jednak robione lokalnie, a nie na skalę krajową. Pomimo wielu informacji spływających z różnych źródeł, jak do tej pory Amazon nie zaoferował usługi doręczenia produktu tego samego dnia.

1 komentarz

  1. Mirek Skwarek 03-11-2012

Zostaw odpowiedź