fbpx

Google wchodzi mocniej w e-commerce!

Google zmienia Product Search – na początek na terenie USA. Jak wynika z informacji podanych przez oficjalny blog, wcześniej lub później powinniśmy spodziewać się nowej usługi o nazwie Google Shopping.

Usługa będzie opierać się o program dla reklamodawców zwany “Product Listing Ads”, czyli reklamowy listing produktów. Idea całej sprawy nie wykracza poza znany już system AdWords, zresztą system został zaprezentowany, jako jeden z elementów AdWords. Tak więc, możemy oczekiwać rozliczeń CPC w modelu licytacji miejsca na rzeczonym listingu.

 

Kolejna sprawa to “Google Trusted Stores” – program, który ma na celu budowanie dobrej opinii o sklepach internetowych. Ze strzępków informacji wynika, że będzie to odpowiednik naszego Opineo.pl z dodatkową gwarancją zwrotu gotówki dla klienta.

Ostatni temat dotyczy zmiany wyglądu strony głównej w amerykańskim Googlu. Wprowadzono nieco więcej porządku, upodobniono wyniki wyszukiwania do tych znanych z porównywarek cenowych. Amerykańskie media wskazują, że Google wyraźnie wchodzi na teren Amazona – jak sądzicie, prawda to?

2 komentarze

  1. Paweł Rabinek 01-06-2012
  2. Tomasz 26-06-2012

Zostaw odpowiedź