fbpx

Google wdroża modele 3D produktów dla e-commerce i do wyników wyszukiwania

Były już modele 3D produktów w Ikei, były w Amazonie. Wszystko to na ograniczoną skalę. Teraz Google szykuje się do rewolucji w tym zakresie.

Google ogłosiło, że intensywnie pracuje nad tym, abyśmy mogli zobaczyć na swoich smartfonach jak czy żarłacz biały zmieści się w naszym ogrodzie. Brzmi jak szaleństwo, ale to część większego planu – prezentowania w wynikach wyszukiwania grafik 3D, które mogą być wyświetlane na Google Lens oraz nakładane przez smartfon na otoczenie w jakim się znajdujemy.

Zastosowanie tej technologii dla e-commerce jest oczywiste. Już wcześniej Ikea zaczęła prezentować swoje meble w aplikacji z rozszerzoną rzeczywistością, ale usługa ta nigdy nie zyskała dużej popularności, także z powodu kosztów – te spowodowały że jest użyteczna w ograniczonym zakresie.

Ale wraz z upływem czasu technologia idzie do przodu. Dlatego Google pracuje także z firmami z sektora e-commerce i innych, aby wdrożyć tego typu rozwiązania na stałe do wyników wyszukiwania oraz handlu internetowego, z obsługi którego żyje Google.

W tym momencie Google pracuje nad szerszym wdrożeniem rozszerzonej rzeczywistości z:

  • Nasa
  • New Balance
  • Samsung
  • Target
  • Visible Body
  • Volvo
  • Wayfair

Zostaw odpowiedź