fbpx

Google zrobi konkurencję dla Deezera, Spotify i WIMPa

Jak ustalił Financial Times Google przymierza się do konkurencji z największymi graczami na rynku muzyki streamingowej. To pokazuje jak wielkie perspektywy ma przed sobą sprzedaż muzyki w abonamencie.

Trzeba jasno powiedzieć, że Google ma mocne podstawy aby podciąć skrzydła konkurencji.

Już teraz Google jest w posiadaniu YouTube oraz usługi Google Play, która pozwala na ściąganie muzyki – w bazie znajduje się około 13 milionów utworów.

Ponadto wraz z nową usługą streamingową związane są zmiany w ramach YouTube.com. Wygląda na to, że Google chce raz na zawsze uregulować swoje relacje prawne z wytwórniami płytowymi. Dlatego też wciąż dobiegają nas głosy o tym, że YouTube.com wprowadzi zamknięte, płatne kanały.

Jak na razie nie wiadomo, czy usługa pojawi się w ramach YouTube.com, czy też w ramach sklepu Google Play – obie opcją są realne, co więcej obie nie są wykluczone.

Tagi:

Zostaw odpowiedź