fbpx

Groupon: jest lepiej, czyli gorzej

Groupon ogłosił wyniki finansowe za II kwartał 2012 roku. Zysk netto wypadł dość skromnie, bo na poziomie blisko 28,5 miliona dolarów. W stosunku do okresu analogicznego w 2011 roku jest słabo. Wtedy zysk netto grubo przebił poziom 100 milionów USD.

Ale jest też i dobra wiadomość, przynajmniej dla miłośników zakupów grupowych. Groupon ewidentnie mocno się rozwija ponieważ jego przychody skoczyły z 392,6 miliona dolarów do ponad 568 milionów. Z tego wniosek, że koszt pozyskania zarówno klientów jak i usługodawców znacząco wzrósł.

Świadczy o tym rosnąca liczba klientów Groupona. Globalnie jest to już 38 milionów osób. Rok temu było to 23 miliony. Niewiele pomaga to największemu operatorowi zakupów grupowych na giełdzie, gdzie nadal nie jest w stanie wrócić do poziomu wyceny z momentu debiutu.

Zostaw odpowiedź