fbpx

Groupon skręca w stronę klubów zakupowych

Zgodnie z trendem ogłoszonym jakiś czas temu po prostych zakupach grupowych przyszła moda na kluby zakupowe. Groupon nie przekwalifikowuje się do końca – nadal sprzedaje usługi.

Nareszcie nie są to ćwierć usługi za ćwierć ceny.

Klub Koneserów Smaku ma w założeniu skupiać osoby zainteresowane wykwintną kuchnią w renomowanym lokalu. To kolejny krok Groupona w kierunku skupienia wokół siebie ludzi zainteresowanych przede wszystkim dobrym stylem, a nie wyłącznie dobrą ceną.

 

Na marginesie newsa chciałbym wspomnieć o dość niezręcznej dla wielu mediów sytuacji, w jaką wpędza je Groupon.

 

Gdy odwiedzicie stronę giganta zakupów grupowych po raz pierwszy tzn jako niezalogowany użytkownik u dołu panelu, który zachęca do rejestracji odnajdziecie loga wielu poczytnych i szanujących się tytułów.

 

Zamieszczono je obok napisu: “media o nas”. Niestety, kliknięcie na loga nie powoduje odesłania do materiałów owych tytułów na temat Groupona. Wygląda na to, że jedynym ich celem jest wzbudzanie zaufania do mocno nadwyrężonej instytucji zakupów grupowych.

Nieładnie Grouponie.

1 komentarz

  1. Fsh 09-04-2013

Zostaw odpowiedź