fbpx

Polski Groupon w nowych szatach

Lider i protoplasta zakupów grupowych, Groupon przeszedł w naszym kraju największą w swojej historii metamorfozę. W polskiej wersji serwisu zmieniło się nie tylko logo , ale przede wszystkim typografia, układ treści, nawigacja, słowem cały layout.

Jak informują twórcy serwisu w oficjalnej notce prasowej “groupon.pl wygląda i „zachowuje się” inaczej”. Odmieniony wygląd jest ich zdaniem odpowiedzią na to, że “w serwisie dostępnych jest znacznie więcej ofert niż na początku”.

Wcześniej było ich mniej, a sprzedawane były na zasadzie zakupów grupowych. Teraz Groupon udostępnia swoim użytkownikom ich tysiące, ale tylko niektóre z nich można zaliczyć do tej kategorii. Strona została więc zaprojektowana w taki sposób, by ułatwić użytkownikom wygodne znalezienie interesujących ich propozycji.

Pierwszą zmianą, jaką daje się zauważyć, jest zaakcentowanie kolorystycznego minimalizmu. Wcześniejsza zieleń, została zastąpiona bielą. Użyto także nowej czcionki  – Open Sans.

Przedstawiciele Groupona w Polsce podkreślają również, że witryna od teraz zacznie się automatycznie personalizować, dostosowując widok witryny do indywidualnego użytkownika. Oferty wyświetlane są teraz na podstawie informacji, którymi podzielili się klienci, aby upewnić się, że to, co oferuje im serwis najbardziej odpowiada ich zainteresowaniom (np. oferty wyświetlane są zależnie od zaszeregowania przez pryzmat płci i miejsca zamieszkania).

Oto, jak prezentowała się witryna przed zmianami:

A tak prezentuje się obecnie:

Groupon zmienił się na dwóch płaszczyznach. Pierwszą z nich jest sfera online, którą można zobaczyć od razu, kiedy wejdzie się na stronę. Druga wielka zmiana zaszła w sferze offline, o którą dbamy dzięki ciągle udoskonalanym narzędziom, pozwalającym na weryfikację potencjalnych klientów biznesowych oraz ich ocenę przez użytkowników. Wprowadziliśmy także zasadę bezwarunkowego zwrotu środków w przypadku nierzetelnych firm

powiedziała Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska.

Zostaw odpowiedź