fbpx

Grudzień 2012 na Facebooku, czyli najnowszy raport Fanpage Trends

Końcówka 2012 r. to w marketingu na Facebooku przede wszystkim wyścig największych profili. Wśród najpopularniejszych postów niestety nadal ważne miejsce zajmują żebrolajki.

O miejsca na podium rankingu największych ścigają się operatorzy sieci komórkowych z serwisami rozrywkowymi, choć pod względem interaktywności i liczby zaangażowanych wciąż serwisy rozrywkowe nie mają sobie równych wśród stron firm i marek.

Demotywatorom udało się do końca roku utrzymać tytuł największego polskiego profilu, choć Serce i Rozum praktycznie mu dorównały wielkością. Oznacza to również, że zostały drugą polską stroną, którą polubiło 1,5 miliona fanów. Dotychczasowe tempo wzrostu profilu ulubionych brand heroes internautów wróży przejęcie pierwszego miejsca już w styczniowym rankingu. Kolejna walka toczy się o miejsce czwarte, choć w zeszłym miesiącu Orange dogonił wielkością stronę Kwejka. Druga największa rozrywkowa strona nie dała się wyprzedzić osiągając w grudniu duży w porównaniu do poprzednich miesięcy przyrost liczby fanów. Czy nowy rok przyniesie szczęście telekomunikacji czy rozrywce, przekonamy się niebawem. Warto dodać, że już w 2013, 4. stycznia, 1 mln fanów przekroczył fanpage Plusa.

 

Łapiemy memy

W grudniu najlepsze posty to żebrolajki – jeden z hitów roku 2012, ku zgrozie i zgrzytaniu zębami branży interaktywnej. Dwa posty na czele grudniowego rankingu wykorzystują formułę „wpisz X i zobacz, co się stanie”. Dla wszystkich zainteresowanych najlepiej „sprzedającymi się” treściami (w tym oczywiście żebropostami) przygotowaliśmy nowy produkt. Memetrender pozwoli na sprawdzenie najpopularniejszych memów w różnych branżach w ostatnich dniach na przestrzeni wybranego okresu. Wersję bezpłatną prezentujemy na stronie Memetrender. Po więcej szczegółów odsyłamy do artykułu o narzędziu na blogu Sotrender.

 

Najnowszy raport Fanpage Trends dostępny jest bezpłatnie na stronie Sotrendera: http://www.sotrender.com/pl/fanpage-trends.

Zostaw odpowiedź